La mulţi ani, Adi!


     Astăzi, 11 mai, este un moment deosebit mine. Azi, îşi serbează ziua de naştere două persoane care, într-un fel sau altul, şi-au pus amprenta asupra destinului meu. Prima persoană este Sandra, prima mea iubită şi cea dea doua este Adrian Pau, colegul meu din liceu şi facultate şi unul dintre cei mai buni prieteni.

     Pe Adi l-am cunoscut în urmă cu mai bine de 10 ani, la începutul clasei a 9-a. Îmi aduc aminte şi azi momentul. A intrat în clasă, după începerea primei ore, cu întârziere, aşa cum avea să facă pe întreaga perioadă a liceului şi s-a prezentat: Pau, Adrian Pau. Diriginta noastră, doamna Podeanu, nu a înţeles exact numele şi a încercat să repete: Paul, Păun, Păn, Pann… dar tot nu i-a reuşit, prilej pentru noi să râdem copios. De atunci tot râdem, împreună cu Adi, de toate lucrurile stranii din zilele noastre.

     Dacă ar fi să vorbesc despre Adi, cred că ar mai trebui să mai scriu o carte, cel puţin la fel de mare ca prima mea carte. Dar până atunci, îl voi lăsa pe el să scrie istorie, pentru că, sunt convins, destinul i-a rezervat o viaţă plină de realizări.

     Am găsit în Albumul cu poze rare o fotografie de la prima lui aniversare împreună cu băieţii. Acum, ca şi atunci, îi urez tradiţionalul: La mulţi ani cu sănătate!

Explore posts in the same categories: Anunt

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “La mulţi ani, Adi!”

  1. Jon Says:

    La mulți ani!


Lasă un răspuns

