La mulţi ani, Florin!


     Unul dintre eroii de la Pecica împlineşte astăzi o frumoasă vârstă. Pe Florin Dumbra l-am cunoscut în zilele şi nopţile de campanie electorală din anul 2008, în Arad, când am candidat pentru un loc în Camera Deputaţilor în Colegiul 7. Deşi rezultatul nu mi-a fost favorabil, mi-a aduc aminte cu plăcere de momentele petrecute de cel a cărui zi de naştere o celebrăm.

     Florin nu este un om oarecare, ci o forţă a naturii, un luptător şi un suflet nobil, pentru care a sări în ajutorul semenilor lui este o obişnuinţă, asemenea bus-ului pe care l-a condus şi care a servit ca panou electoral, staţie radio şi camion de campanie. Semlăcanul Dumbra e plecat acum departe, pentru a-şi câştiga o pâine albă pentru el, soţia lui şi voinicul lor. Prietenul meu Florin nu a plecat nicăieri… e aici, în amintirea mea. Îi doresc să fie sănătos, puternic şi la fel de înţelept, aşteptându-l la un „ceaun” în ţară.

     La mulţi ani cu sănătate!

Explore posts in the same categories: Anunt

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

