La mulţi ani, Costin!


     Eram în clasa a IX-a la Colegiul Naţional ,,Spiru Haret”. Anul de graţie 2000. Atunci am avut privilegiul de a-l cunoaşte pe Şerban Mircea-Costin. Un băiat tăcut, puţin mai înalt decât mine, cu o privire ageră care parcă te pătrundea. Destinul a făcut să se aşeze în prima bancă de pe rândul de la fereastră, exact în faţa mea şi a colegului meu de bancă, Constantinescu Alexandru– Păsă. Locul era perfect ales, pentru că era cu vedere la curtea din spate a liceului unde se juca fotbal în pauza şi nu numai. De atunci am început să descoperim lucrurile pe care le aveam în comun şi care mai târziu aveau să ne marcheze destinele: plăcerea de a juca fotbal, interesul pentru politică, dragostea de ţară şi pasiunea pentru femei frumoase.

     Am mers împreună prin toată ţara, de la Bucureşti la Constanţa, la Drobeta Turnu-Severin şi la Oradea, Arad, Timişoara,  am fost peste hotare în Bulgaria, Serbia şi în Belgia… Unde n-am fost… şi unde, oare, o să mai mergem?

     Astăzi, prietenul meu amator de ceafă de porc la grătar cu cartofi prăjiţi şi cu ochelari Ray-Ban, face frumoasa vârstă de 26 de ani. A trecut prin multe dar mai are multe de trecut de acum înainte. În toate cele, îi voi fi aproape, ca până acum. Şi el la fel, cu siguranta.

Explore posts in the same categories: Anunt

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “La mulţi ani, Costin!”


  1. La multi si fericiti ani!


Lasă un răspuns

